exshoes me?

Last week while walking from Physical Therapy to my limousine (a.k.a the subway), I saw these in the window of the Adidas store and I wanted to run inside and purchase them on the spot. But I didn’t, mostly because I really wanted to get home and get sofa-side.

So naturally, a few days later I looked them up and noticed a ridiculous detail. A tail. No shit. These shoes have a tail.

Why?

I really wanted them. They’re furry and cheetah but…with a tail.

{via}
I can’t with the tail.
 What do you think? I was thinking maybe I could hack it off?

Comments

  1. Carly | a simple affairMarch 29, 2012 at 12:12 pm

    Shut up. A tail. On shoes?? Why’d they go and do that? I would say hack it off but what if you get a nubby tail then? Guess it could be a conversation piece…

  2. VivianaMarch 29, 2012 at 12:52 pm

    Wow. A tail. Ridiculous. Don’t do it. Let them know it’s not cool to add a tail to a shoe!

  3. KarenaMarch 29, 2012 at 12:53 pm

    A good idea gone bad…they went too over the top for me; a limited buyer pool I would think!

    I hope you will come and see the feature I have on an amazing sculptor.

    xoxo
    Karena
    Art by Karena
    The 2012 Artist Series

  4. DooleyNotedStyleMarch 29, 2012 at 1:07 pm

    prada has flames coming out the rears of their shoes – why not a tail…if you do get I would suggest purrrring at people when they give you odd looks – but then again it’s nyc, no flinches at this stuff :)

  5. AlexMarch 29, 2012 at 1:35 pm

    Stop it. STOP. IT. They’d make for some great subway talk, that’s for sure. But yes, you could totally hack off the tail and still have baller leopard shoes.

  6. Julie and LaurenMarch 29, 2012 at 1:47 pm

    OMG! No words… X

  7. NuhaMarch 29, 2012 at 4:50 pm

    i’m all for quirky, but for some reason this just doesn’t jive with me. i say save your money on something your 100% in love with :-)

    http://nuhasofiyan.blogspot.com

  8. TiaMarch 29, 2012 at 6:12 pm

    When I saw the picture, my first reaction was “Hack off the tail – good to go.”

    I’ve seen some pretty “unique” individuals (to put it lightly) on the subway so if you decide to rock the cheetah tails, I highly doubt it would turn heads, LOL! Personally, though, I’d just cut it off and go with it.

  9. SiennaMarch 29, 2012 at 10:32 pm

    Haha wow, minus the tail there adorbs

  10. Anna ElderMarch 30, 2012 at 1:22 am

    hahahaha that tail is hilarious. It’s too much. idk – might be hard to hack off? Maybe you could see if they’d cut the tail off and give you a discount?

  11. LaraBeTheOneMarch 30, 2012 at 9:41 am

    Haha so funny xD I have never saw such a shoes in my life looll

  12. RobynMarch 30, 2012 at 4:04 pm

    unless you are 17, you must, yes, hack it off. actually, don’t even know if the age is an excuse.

  13. Miss ChelseaApril 2, 2012 at 3:06 pm

    meow

Leave a comment